WEEK 3 & 4

14 mei 2016 - Zutendaal, België

bij deze mijn blog van week drie en vier, ik heb deze bij elkaar gedaan omdat ik geen tijd heb gehad om week 3 apart te maken. ( Ik hoop dat ik hier geen vervelende mail over krijg)

In week 3 hebben wij fantastisch weer gehad, zo was Zutendaal 1 van de warmste plekken van Europa.

We hebben deze week wederom het onderhoud van het groen in het park mogen verzorgen. Daarnaast hebben we ook nog 2 dagen op de bouw mogen helpen met het leggen van leidingen en kabels voor de nieuwe vakantie villa's.

Buiten het werk hebben we nog leuke dingen gedaan met andere stagiaires, Zo zijn we bijvoorbeeld naar Kerkrade geweest om daar glow in the dark midgetgolf te spelen en naar de speelhal geweest.

In het weekend (wanneer het weer overigens werelds was) zijn mijn ouders langsgekomen op het park.Daarmee hebben we lekker gegeten en hebben we ook een beetje de toerist uitgehangen in de regio.

Op zondag hebben we de ontknoping gekeken van de eredivisie. Persoonlijk heb ik genoten van De Graafschap dat een punt haalde tegen een club uit de hoofdstad. (Maurice vond dit iets minder leuk)

Week 4.

In week vier was het weer nog altijd goed. En we hebben weer veel verschillende werkzaamheden gedaan in het onderhoud van het park. én we hebben ook nog op de bouw mogen helpen.

Naast het werk zijn we naar een tropisch zwembad geweest in Nederland.

Vrijdag hebben we een suprise party gehad voor een mede stagiair.

Dit weekend hebben we helaas niet meer zo goed weer.

Tot volgende week

1. Frans:
    16 mei 2016
    Hoi Patrick,

Ik had al eerder iets gelezen maar als ik teveel achter elkaar reacties geef dan mag ik dat niet vanaf een IP-adres. Maar als ik het zo lees gaat het niet verkeerd daar. Heb je ook nog familie uitgenodigd om mee te lezen?Je schrijft het best leuk op
  2. Patrick Vermeer:
    19 mei 2016
    Hallo Frans,

Familie leest niet mee, daar heb ik via de telefoon gewoon contact mee. Ook ga ik in het weekend wel is naar huis en kan ik alles rustig vertellen.