Week 5

19 mei 2016 - Zutendaal, België

De week begon met een zondag waarop de zon scheen, toch zaten wij binnen aan de buis gekluisterd naar de historische Grand Prix race van onze nieuwe volksheld Max Verstappen te kijken, wij hebben net als heel Nederland onwijs genoten.

Maandagochtend begon onze echte werkweek, dachten we. Toen we op de werkplaats aankwamen was het verdacht rustig. Het was 2e pinksterdag en dus een vrije dag. Wij wisten echter niet dat we vrij waren maar dit werd ons helaas toen pas gemeld. (foutje bedankt) toen besloten we maar een rondje te gaan maken met de Golfkar en we maakte er een kleine race mee, zoals onze Max het had voor gedaan. Hierna gingen we naar huis om de rest van de dag rustig aan te doen.

Op dinsdag begon onze werkweek dan echt. Dit was eigenlijk niet zo'n hele bijzondere dag. We hebben wederom het park onderhouden. S'avonds gingen we naar Sittard om Suchi te eten met andere stagiaires. Dit was ook de laatste werkdag van onze huisgenoot Koen. We hebben het huis nu met z'n tweeën.

De rest van de dagen zijn er niet echt meer bijzondere dingen gebeurt. We hebben weer het verder onderhouden.

Wij staan trouwens ook op de Facebook van Landal mooi Zutendaal!

Een mooi stukje waardering en een leuk compliment. Ik heb de link hieronder geplakt. (hoop dat hij werkt anders moet u via Facebook > Landal Mooi Zutendaal > de post van dinsdag 17 mei opzoeken.

tot volgende week.

1. Frans:
    20 mei 2016
    Hoi Patrick,

Weer leuk geschreven, iets meer foto's mag best. goed weekend!
  2. Jolanda sebrechts:
    24 mei 2016
    Zo heren, jullie gaan goed. Hard werken zo te lezen, maar gelukkig ook nog tijd voor plezier.
    Ook eer van jullie werk door de facebook vermelding. Prima hoor,
    groeten Jolanda