Week 6

29 mei 2016 - Zutendaal, België

week 6 hebben we een nieuwe collega gekregen in de groen dienst! Tot nu toe een prima vent gebleken.

Op maandag was het slecht weer en gingen we gescheiden helpen bij de mannen van de technische dienst. Ik ging helpen bij het schoonmaken van de jacuzzi's (buiten) waardoor ik alsnog kletsnat werd. S'middags deden we de technische controle bij de huizen waar nieuwe gasten in kwamen, dit houd in dat we lichten, deuren en alles controleren voor de nieuwe mensen en zo nodig vervangen. Nadat we dit hadden gedaan gingen we nog wat Bonnen afhandelen van wensen van gasten. (Kleine dingen zoals lampjes vervangen etc.)

Op dinsdag was het weer wat beter en gingen we voor de eerste keer op de zitmaaier maaienimage

De rest van de week was het prima weer en hebben we weer een beetje de zelfde onderhoudswerkzaamheden verricht. Eind van de week moest noodgedwongen naar huis voor heftige kiespijn, dus ik ging naar de tandarts en heb ik zaterdag een wortelkanaalbehandeling gehad. Ook dat is weer opgelost.

Tot volgende week (hieronder nog wat foto's)

image

imagebij mooi weer eten we een ijsje

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jolanda sebrechts:
    13 juni 2016
    oeh kiespijn wat vervelend ik hoop dat het opgelost is. Gelukkig is België niet heel ver weg. De rest van jullie verhaal ziet er ook goed uit. Nog veel plezier in het laatste deel van jullie stage.
    groeten Jolanda Sebrechts